Daha önce niye okumamışım dediğim bir kitap oldu. Kimi hşkayeler çok sarsıcı, vurucu olayları aktarıyor. Bazısı da fantastik, masalsı ilerliyor. Neticede hepsi çok güzel iyi ki okumuşum dedirtiyor.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
Okunması keyifli, rahat akan eski Türk filmleri tadında bir kitap. Yazarın diğer iki romanını daha çok sevmeme rağmen bu da gayet güzel akıcı bir roman.
Postmodern akımla yazılmış, hayalle gerçeğin birbirine girdiği, belirsizliklerin had safhada olduğu, okuması zor, dikkat gerektiren bir kitap. İyi ki okumuşum dediklerimden.