cemil emin

cemil emin
Arkadaşlar ; yorumlarım paylaşımı yapan kişilere değil, alıntılara, incelemelere ,şiirledir yani ''edebiyata'' lütfen kimse üstüne alınmasın zaman zaman kendime bile tahammül edemiyorum ben. Cemil Emin Erdoğan Hayıra Evet
aslında beraber güzel çiçek açardık da, yanlış topraklara gömüldük..

Gamze

@Gamzekin1
·
Çiçek açmayacak bir ağaç için kendini yoruyorsun.
Sayfa 33 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Gamze isimli okura yanıt verildi
cemil emin
çok güzel cevap. şah ve mat..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgilim Ben Şimdi Sevgilim ben şimdi büyük bir kentte seni düşünmekteyim. Elimde uçuk mavi bir kalem cebimde iki paket cıgara. Hayatımız geçiyor gözlerimin önünden Çıkıp gitmelerimiz, su içmelerimiz, öpüştüklerimiz “Ağlarım aklıma geldikçe gülüştüklerimiz.” Çiçekler, çiçekler, su verdim bu sabah çiçeklere. O gülün yüzü gülmüyor sensiz O köklensin diye pencerede suya koyduğun devetabanı Hepten hüzünlü bu günlerde Gür ve çoşkun bir günışığı dadanmış pencereye Masada tabaklar neşesiz Koridor ıssız Banyoda havlular yalnız Mutfak dersen derbeder ve pis Çiti orda duruyor, ekmek kutusu boş Vantilatör soluksuz Halılar tozlu Giysilerim gardropta ve şurda burda Memo’nun oyuncak sepeti uykularda Mavi gece lambası hevessiz Kapı diyor ki açın beni kapayın beni Perdeler gömlek değiştiren yılanlar gibi Radyo desen sessiz Tabure sandalyelerden çekiniyor Küçük oda karanlık ve ıssız Her şey seni bekliyor her şey gelmeni İçeri girmeni Senin elinin değmesini Gözünün dokunmasını
cemil emin
Sevgilim ben şimdi büyük bir kentte seni düşünmekteyim. bazı sehirlerde akşam ondan sonra kimsecikler olmazmızmış işte senden sonrası ondan sonrası. tek kişilikmiydi bu şehir gittin bom boş kaldı
@1000kitap Sapıkları
Yaklaşık 1 aydır siteye bazı nedenlerden dolayı girmeye fırsat bulamıyorum. Dün uygulamayı kullanmaya başlayan bir arkadaşımın eşine, siteye girip ilk paylaşımlarını yapınca 1K'nın Sapıkları mesaj atmaya başladı. Ulan Sapıklar! Haysiyetsiz, şerefsiz, namussuzlar! Hiç mi ahlak yok sizde, her kadına mesaj yazmak nasıl bir sapıklık? Bu sitede kitap okuma, Bilgi paylaşıp faydalı olma niyetinde olan insan sayısı iyice azaldı Sapıkları çoğaldı. 1000Kitap bu mesaj işine çözüm bulmalısın. İlk kez giren Kullanıcılar ayarları yapmayı unutabilir ya da buranın sapık kaynadığını bilemeyebilir. Örnek: Bir kullanıcıya ilk uygulamayı kullanacağı zaman DİKKAT ÖNEMLİ diye uyarı yapıp, sitede sapıklar olabilir rahatsız edilmek istemiyorsanız mesaj ayarlarını öncelikle yapın Ya da Mesaj ayarlarını kapalı yapın, isteyen istediği gibi ayarlamaları yapsın. Tabi işiniz gücünüz para kazanmak kim uğraşacak bu işlerle derseniz, sapıklara prim kazandırmaktan başka bir şey yapmış olmazsınız. Yazılacak çok şey var ama NOKTA
1K
cemil emin isimli okura yanıt verildi
cemil emin
AYNENNNNNN HOCAM