dilanur

1K'yi alanı dışında kullananlara seslenmek istiyorum:
Bakın taciz sadece yüz yüze olmaz. Gönderdiğiniz mesajlar da eğer karşı tarafın özel alanını aşıyorsa taciz sayılır. Ben bu uygulamayı, "Ne güzel, kitap okuyan insanlar vardır, nezihlerdir." diye düşünüp kullanmaya başladıktan sonra instagram kullanıcılarından daha pis bir kitle ile karşılaştım ve onlarca sınırını aşan mesajlar aldım. Bilmiyorum, nasıl olsa görmez diye mi yazıyorsunuz ama görüyorum ve midem bulanıyor. Eminim bu konudan muzdarip başka arkadaşlar da vardır. Bir işe yaramasa da buradan, erkek/kadın bunu yapan herkese sesleniyorum, lütfen artık durmanız gereken yeri bilin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama gerçek mi bütün bunlar? Aralarından yürüyüp geçtiğim insanlar, ağaçlar, binalar neden bir gerçeklik duygusu vermiyor? Bu ışık, bu koku, bu sesler...
Deli olacağım, yahut öleceğim dersem yalan söylemiş olurum. İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Ama kimi kez yaşamak için, intihar etmekten daha çok cesaret gerekiyor.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat