Abdurrezzak çelik

Abdurrezzak çelik
@celik5686
Kendini geliştirmenin en iyi yolu okumak ve okuduklarından öğrendikleriyle yazmaya başlamak.
Şube müdürü
Master
Siirt
Siirt, 20 Şubat 1980
3 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Abdurrezzak çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2024 7. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Abdurrezzak çelik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2024 1. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
ACININ YURDU Yıldız yerine bombaların aydınlattığı bir gökyüzü, topraksız betonlara gömülü bir cenaze, bütün aile fertlerini kaybetmiş bir çocuk, sırasına girdiği yemek bittiği için aç kalmış bir delikanlı, zemheri bir soğukta ayağındaki yırtık terlikle evsiz kalmış bir annenin yurdu neresidir? Doğduğu toprakta yaşamak zorunda kalınan acının yurdu neresidir? Akşam yemeğinde “Bu yemeği beğenmedim” deyip başka yemek istemek, suya dayanıklı renkli bir çizme giymek, soğuk kış akşamlarında anne sıcaklığıyla uyumak, gökyüzünde kutup yıldızına bakmak istemek... Dolunay gecesinde ayı izlemek, okuldan karnesini alıp eve koşarak sevincini ailesiyle paylaşmak istemek... Sınıf arkadaşlarından kimler kaldı diye düşünmemek, beden eğitimi dersinde sınıfça oyunlar oynamak, resim dersinde mutluluk resimleri çizmek istemek... Şimdi yemek yerken aç kaldığınızı, elbise alırken soğuktan üşüdüğünüzü, gökyüzüne bakarken bombalanan evlerinizi düşünün. Yıkık bir köy, yıkık bir kasaba, yıkık bir şehrin yitikleri olmanın dayanılmaz ağırlığı nedir?
Edebiyat
Keşke
Keşke ne kadar güzel bir kelime. Yeri geldiği zaman bir umut, yeri geldiği zaman bir pişmanlık. Ama en önemlisi tamamlanmamış, tamamlanmaya ihtiyaç hep yarım kalmış. Keşke…
Duygu ve Düşünce