"liyakat kaybolunca teşkilata sadakat kayboluyor"diye sürdürdüm sözlerimi."teşkilata sadakat kaybolunca ülkeye sadakat de bitiyor.Olan bu bâki kardeşim.Liyakatin yerini adam kayırmacılık , siyasi ya da şahsi menfaat alınca işler rayından çıkıyor..."
Kuvvetli, kararlı bir babamız olsun, bize neyi nasıl yapacağımızı söylesin isteriz." Niye? Neyi yanlışlıkla yapmayacağımıza, neyin ahlaklı ve doğru, neyin günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi? Yoksa suçlu günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duyduğumuz için mi? Bir baba ihtiyacı her zaman var mıdır, yoksa kafamız karıştığı dünyamız dağıldığı,ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?