Cengiz

Cengiz
@cengiz71
Keşke tanımasaydım dediğim hiç kimse olmadı benim. Keşke beni tanımasına izin vermeseydim dediklerim oldu..!
Alıntı
Reklam
Kendimi insanlardan soyutlamak için büyük bir delik kazmaya karar verdim.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
Ayyaşlık, hırsızlık, ahlaksızlık, çirkin küfürler, sefillik ve karşılıklı bir öfke hali her tarafa yayılmıştır. Ama hiç kimse bunu umursamıyor.
Sayfa 98 - Can klasik - 4. Basım·Kitabı okudu
1000Kitap
Biz insanlar, hayvanların sahip olduğu incelikli duyuların çoğunu uzun zaman önce yitirdik.
Alıntı
Bugün alabileceğin keyfi asla yarına erteleme.
Alıntı