📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siyer kitaplarını okumayı çok severim. Özellikle Uhud savaşı öncesi, savaş sırası ve sonrası beni hep etkilemiştir. Rabbime hamdü senalar olsun ki birden çok sefer ziyaret fırsatımızda oldu. Alemlere rahmet o mübarek peygamberimiz (SAV) “Uhud bizi sever, bizde Uhud’u severiz buyurmuştur.
Necip Fazıl üstaddan güzel ve kıymetli bir siyer kitabı...
Allah (C.C) ondan razı olsun.
“Bilâl, Allah Resûlünün defninden evvel son ezanını okuyor. Gözlerinden sakalına yaş iniyor. Ve sesi hasret bulutlarını kavuracak kadar yanık, göklere tırmanıyor. Peygamber Beldesi artık katıla katıla ağlıyor.”