📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Oğlum bak,bir hökümet,bir kaymakam,bir muhtar, bir onbaşı ,her kimse bir şeyi yok dedi mi, o şey yoktur! Var diye kuru kuru direkleşip durmazsın!Bunu iyi öğren!"
"Mesele memurların yaptığı işte değil,onların mevcut olmasında. Şimdi sen o tozlu odada oturdukça kendi kendine 'Benim burada ne lüzumum var?' diyeceksin.Yanlış!..Mademki sen bir kere hükümet kapısından içeri adımını attın,artık lüzumlusun. Sen olmasan muhakkak bir yerde eksiklik çıkar"
"Mesele memurların yaptığı işte değil,onların mevcut olmasında. Şimdi sen o tozlu odada oturdukça kendi kendine 'Benim burada ne lüzumum var?' diyeceksin.Yanlış!..Mademki sen bir kere hükümet kapısından içeri adımını attın,artık lüzumlusun. Sen olmasan muhakkak bir yerde eksiklik çıkar"