çicek acar

çicek acar
@ciceklendik
''Kişiyi değil, davranışı eleştirin.''
🌿''Birini yargılamak istediğin zaman şunu getir aklına Herkes senin imkanlarında gelmemiştir bu dünyaya İnsanları dış görünüşlerine ve yaşam tarzlarına göre değerlendirme. Belki o dönüş yolunda ve sen bozuluş yolundasındır, bilemezsin. Günaha düşen kişi, kuyuya düşen gibidir; ona taş atılmaz, çıkabilsin diye ip uzatılır. Bir şeyin nasıl sonuçlanacağını bilmiyorken o şeye iyi veya kötü demekte acele etme. Çünkü önemli olan son'lardır ve bir şey, son ânındaki haliyle değerlendirilir. Bir şeyi övmekte ya da yermekte acele etme. Bu konuda adil ol; senden ise kötülüğünü görmezden geliyorsun, senden değilse vurun kahpeye diyorsun. İdeolojik bir körsün. Sen hayatının hangi sonla biteceğini şimdiden bilemezsin, kendi sonunu bilemeyen başkasınınkini hiç bilemez. O halde başkaları hakkında sükut et. Yanlış bir şey de görsen, belki benim bilmediğim başka bir sebebi vardır de, yine sükut et.''🌿 Yıldırım Kerem Çambel
Hayata Dair
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'İyi bir kadına giden yolun kestirmesi yoktur.'
🍀Bana kadın düşmanısın diyorlar. Oysa bu bir iddiadır ve her müddei iddiasını ispata memurdur. Onlar buna güç yetiremeyecekler biliyorum, ama ben onlara bir iyilik yapayım ve konuya dair birkaç kelam edeyim ki belki körelmiş bilinçlerini keskinleştirebilir, birkaç dakikalığına da olsa farkındalık sahibi olmalarını sağlayabilirim İnşaAllah 😁 İnsan, dışı güzellikler mâbedi içi çirkinlikler mahşeridir. Ve güzeli göremez ruh; kendi güzel olmadıkça. Çünkü sende olmayanı görmen mümkün değildir. Ben, hayatımın hiçbir döneminde adım kötüye çıkacak diye hiç düşünmedim. Kalbimin onaylamadığı bir şeyi asla benimsemedim. Hayatıma girenleri memnun etmek için bir çaba göstermedim. Ben, içten ve doğal bir şekilde kendim olmayı tercih ettim. Yed-i tûla sahibi olmaya azmettim. Bunun sonucunda çoğu kişi beni egoist veya narsist olmakla suçladı. Çünkü onlara göre uyumlu bir insan olmak, onların keyfini çıkarıp gönüllerini hoş etmektir. Ben bu dünyaya sadece kendi potansiyelimi sergilemeye geldim. Kendine mâlik olan bir insan başkasına ait olmaz. Bilinci körelmiş olanların beni beğenmeyişini normal karşılıyorum. Tavırlarınızın başkaları için çok önemli olduğunu düşünüyorsanız aşağılık kompleksiniz var demektir. Bu durumda sürekli rezil olma kaygısı taşırsınız, insanların halinize güleceğinden korkarsınız. Demek ki siz başkalarının sizin hakkınızdaki düşüncelerini çok önemsiyorsunuz. İnsanları pek ciddiye almayın, çünkü günün sonunda ayrı yataklarda yatıyorsunuz. Ciddiye alacağınız tek kişi eşiniz olsun. Ne yazık ki bu ülkede; Bir kıza yalakalık yapmazsan kabasın Bir patrona yalakalık yapmazsan verimsizsin Bir iktidara yalakalık yapmazsan vatan hainisin Bir şeyhe yalakalık yapmazsan kafirsin. Oldu gözlerim doldu😁 Egzotik tanımlamalarla, edebi betimlemelerle, romantik yüceltmelerle kadını
Kadın Erkek İlişkileri