Dostoyevski, İnsancıklar adlı kitabında Varvara'ya şöyle sesleniyor; “Güvercinim, benim iyi yürekli tesellim!”
Benim iyi yürekli tesellim! Hitabın güzelliğine bakar mısınız, kalbimi bıraktım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana kızgın değilim... Sana kızamayacak kadar seni iyi tanıyorum... Sonra seni seviyorum... Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum... Bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim...”