Doğan hocamızdan okuduğum ilk kitap olmanın yanı sıra yaşadığım süreçte oldukça istifade edinecegimi düşündüğüm bir eser oldu. Klişe kişisel gelişim kitaplarından ayrılan en baskın yönü Doğan hocanın her durumda kültürle, yaşadığı toplum ve durumlarla insanları değerlendirmesi olduğunu gördüm. Yapaylıktan uzak oldukça CANdan bir yaklaşım içerisinde durumları ele almıştı. Diğer bir düşüncem de Doğan Hocanın kişinin kendisini tanımadan böyle bir yolculuğa çıkmaması gerektiğini, yaş, maddi durum, meslek farketmeksizin, vurguluyor. Edinilmesi gereken hatta gerekirse tekrar tekrar okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.