daha önce yazarın ilk kitabını da okumuştum, Uçurtma Avcısı. Ölmeden önce okunması gerekenlerden biri...
Özellikle değindiği konular... Ülkenin durumundan (savaş vs.) dolayı kadınların çektiği acılar, 2 kadının dostluğu, kadına şiddet, erken evlendirilen kızlar...
Tek kelimeyle ba -yıl-dım. Tereddütsüz şuana kadar okuduğum en güzel kitaplardan.