Doğayla başbaşa ve doğayı özümsemiş mutlu bir topluluğun nasıl mutsuz edilmesi,bireyselleştirilip öfke, bencillik,kin,hırs gibi duyguları bu topluluğa pompalanması sevgi,anlayış gibi insani güzel duyguların yok edilmesi; tıpkı bizim çocukluğumuzdan bu yana kapitalizmin bizi birer birer yalnızlaştırıp tüketim toplumu yapması gibi... Herkesin okuyup doğanın yok edilmesinin insanın doğasına aykırı olduğunu anlamasını sağlayabilir. Ülkemiz,dünyamız hızla betonlaşırken bizlerin nefes almaya ve doğaya ihtiyacı var.