Bugün yol Strazburg ve colmar kentleri idi. Avrupa'nın doğası gerçekten harika. Nüfus baskısı da olmayınca şehir cok iyi korunmuş bizim Eskişehir odunkapi evleri gibi evler var. Ve nehir her şeyi değiştiriyor. Özellikle Strazburg daki noterdam kilisesi gerçekten çok azametli arka tarafındaki rohan saraylari da sokaklar da çok güzel gözüküyor. Colmar daha küçük bir yer 70 bin nüfusu var ama. Küçük Venedik olarak isimlendiriliyor. Kanolarla seyahat mümkün. Tarihi bölge özellikle çok güzel ama bir iki kent gezdikten sonra hepsi birbirinin fotokpisi gibi gelmeye başlıyor