Neden Stefan Zweig okumalıyım diye düşündüğümde her kitabında nedenini bana fazlasıyla ispat eden bir yazar diyebilirim.
Bir Kadının Yaşamından Yirmidört Saat'in her anını gözünüzde canlandırabiliyorsunuz çünkü o kadar gerçekçi ve sağlam bir şekilde örülmüş olaylar. Kendinizi O kadının yerine koymakla başlıyorsunuz bir yerden sonra, ardından hızlıca yirmi dört saatin sonuna geliyorsunuz.
Bitişi tam olarak sizi tatmin ediyor, aklınızda ne bir soru işareti ne de kalbinizde tamamlanmamışlık, eksiklik hissi kalıyor.