Rümeysa

Rümeysa
@d_rumeysa
Kurduğumuz düzen hep böyle sürüp gidecek sanırız. Birden ip kopar, ışık söner, her şey darmadağın olur.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Acizleri, lâyık olmadıkları mevkilere geçiren bir devlet batar!"
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
Mutlu olmamız için gerekli her şeye sahibiz, ama mutlu değiliz. Bir şey eksik... Bu yüzden kitapların faydası olabilir diye düşündüm.
Edebiyat
İyi yazarlar genellikle hayatın gerçeklerine dokunurlardı. Bu bakımdan kitaplardan neden bu kadar nefret edildiğini,korkulduğunu anlıyor musunuz? Hayatın gerçek yönlerini veriyorlar.
Edebiyat
"Ne söylediğinizi, biraz da nasıl söylediğiniz belirler."
Edebiyat