Beklenmedik kardeşlerimiz bize hiç benzemiyorlar! Daha doğrusu, biz Taş Devri insanlarına ne kadar benziyorsak, onlar da bize o kadar benziyorlar. Zavallı atalarımız Lascaux Mağarası'nın duvarlarına kanı hayvan resimleri çizerken, biz buldozerler, göz yaşartıcı gaz bombaları ve projektörlerle içeri dalsak ne hale gelirlerdi? Belki birkaç taş atar, birkaç lanet okur, sonra da boğulup ölürlerdi. Biz de başlarına geleni hak ettiklerini, çünkü mağaralarının son derece sağlıksız olduğunu ve hem kendi benzerlerine hem de hayvanlara çok gaddarca davrandıklarını ilan ederdik. Üç aşağı beş yukarı,
bugün başımıza aynı şey geliyor.
Kurtarıcılarımıza lanet olsun!