Öncelikle Yılmaz Özdil'in emeklerine saglik. Bu muhtesem eseri eser yapan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK bizlere bir kurguya milyonlarca hayale sığmayan muthiş eseri Cumhuriyet'i anlatan bir kitap olarak okudum. Daha dogrusu okurken yasayiyorsunuz. Tabiki her kalem baska baska duygular barındirabilir, ama ATATÜRK e olan sevgim saygım ve hayranlığım dunyada kimseye olmayacak duzeyde artmıstır. O çok büyük bir insandır.
İyi okumalar.....