Yeni öğrendim. Artık yaygın kullanımdan kalkmış "Aka" adı, "Ağabey" anlamına geliyormuş. Biraz düşündüm. Sonra beynime dank etti. Bu eskilerin "Aka" dedikleri, bugün de kullandığımız "Aga/Ağa" sözcüğü olmasın. Biraz daha araştırdım. Gerçekten öyle. Halbuki ben, "Aka" adının anlamını çok farklı düşünmüştüm. Nereden bileyim "Aga" İle aynı yerden geldiğini. İnsanlar çocuklarına, bildiğiniz "Ağa" adını koyuyorlarmış :))