Sabahattin Ali'nin gerçekten güzel bir kitabı daha bir gün içinde okudum. Sırça Köşk ve Değirmen kitabındaki öyküler gibi bazıları gerçekten hoşuma gitti. Fikir edinebilmeniz açısından beğendiğim öyküler Asfalt Yol, Bir Konferans, Hasanboğuldu ve Bir Mesleğin başlangıcı. Bunun dışında diğer öyküler de fena değildi ama kitabın dili ve akıcılığı güzeldi.