Geçen yaz için böyle dantelimsi straplez ince bir şey aldım.Annem diyor ki: "Bunu çamaşır makinesine atsak cereyan israfı olur." Dedi aynen böyle .ddd Ne diyeyim farklı bir bakış açısı :DD Sen bunları mağazanın neresinden çıkardın diyor birde ah anam...msidhdidj Tamam biraz açık ama yazın o altınkum şeridinde dükkanda çalışırken gördüklerime kıyasla yeminle daha kapalı aq.Neyse okuduysanız sağolun .d