Kitabı bir çırpıda bitirdim. Ancak ne yazık ki beklediğim etkiyi yaratmadı. Daha önce yazarın Dul kitabını okumuş ve çok sevmiştim. Bu yüzden benzer bir his almayı umuyordum fakat bu kitapta bunu bulamadım.
Yaşlılık, yalnızlık ve kayıplarla yüzleşme temalarını ele alan eser, yer yer insanı düşündüren cümleler barındırıyor. Hatta benimde
altını çizdiğim satırlar da oldu. Bu yüzden kitaba kötü diyemem. Ancak anlatım bana oldukça kopuk geldi. Bazı bölümlerde aynı düşüncelerin tekrarlandığını hissettim ve bir noktadan sonra “tamam, anladım.” demeye başladım. Bu nedenle genel olarak beklentimin altında kaldı.