...Bunlara bakınca Platon'nun dediği gibi tanrıların insanı kendilerine oyuncak diye yarattıklarına inanasım geliyor.
Bizi yaratan işi hayvanlık saymaktan daha büyük hayvanlık mı olur?
İnsanın doğuşunu görmekten herkes kaçar, ama ölümünü görmeye hep koşa koşa gideriz. İnsanı öldürmek için gün ışığında geniş meydanlar ararız, ama onu yaratmak için karanlık köşelere gizleniriz. İnsanı yaparken gizlenip utanmak bir ödev, onu öldürmesini bilmekse birçok erdemleri içine alan bir şereftir. Biri günah, öteki sevaptır.
Bu softalar yaradılışlarını hor görmekle yükseleceklerini, ne kadar kötüleşirlerse o kadar iyileşeceklerini sanıyorlar.
Şu insan ne korkunç bir hayvan ki, kendi kendinden bu kadar iğreniyor, kendi zevklerini başının belası sayıyor.
Ah zavallılar! sevinçlerini suç sayanlar.