"Yanan kalbe devâsın sen, bulunmaz bir şifâsın senMuazzam bir sehâsın sen, dilersen reh-nümâsın senHabib-i Kibriyâsın sen, Muhammed Mustafasın senCemâlinle ferah-nâk et ki yandım yâ Resûlallâh”
Yaman Dede
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben bir zerreyim, benim güneş yüzlüm sensin. Ben gam hastasıyım,
bana sen aynı devasın.
Kolsuz, kanatsız, senin arkandan uçar dururum; sanki küçük bir çöpüm;
beni tutan ve çeken “kehrüba” sensin!..
Her zaman her yerde seni görürüm
Sanki etrafımı saran havasın,
Bazen akşamları esen bir rüzgârsın,
Bazen de dağlarda bâd-ı sabâsın!
Ben de gördüm gönül bahçelerini
Kokladım solgun çiçeklerini,
Nideyim ben elin yâd ellerini
Sen ona nispetle göksün semâsın
Semâsın, yıldızlar gördüm ben sende
Hepsi de mevcut o mavi gözlerde,
Gâh gurup gâh fecir hepsi hepsi de,
Hem dert verirsin hem derde devâsın.
Geçmiş günler birer hayâl oldular,
Bedr-i tâm idiler hilâl oldular,
Dün cevapken bu gün sual oldular,
Bana sen hem mâzi hem de ferdâsın
"Allah'ım! Ömrüm boyunca yolumu şaşırmaktan korktum hep. Lakin insan korkarak yaşayamıyor. Çoğu zaman çareyi Sende arayacağımı bile unuttum. Ben suçluyum biliyorum. ben günah deryasında boğulan bir garip... Affet beni, affet ki Senden başka kimsem yok benim. Yetimim Sana geldim, öksüzüm Seni bildim. İçimde acı var, hem de çok. Dert var, hem dert çok. Lakin Sen de varsın ve Sen her derdime devasın. Nasipsiz çevirme beni. İçimdeki sıkıntıyı al Allah'ım. Al ki yanmasın artık canım.Beni affet ve kabul et dualarımı...Amin."