Her şeyi her şeye benzetmekten bıktım. İşte hiçbir şey başka bir şeye benzemiyor. Hatta bizim bahçedeki dut ağaçları bile birbirlerine benzemiyor. Beynimde bütün sıfatlar bile iflas ediyorlar, içimden konuşamadığım dille ben her şeye ayrı bir isim takıyorum; yalnız o isimlerin telaffuzu yok.
Herhangi bir şeyi idrak etmek için başka bir şeyin hatırlanmasına niye lüzum görülsün?