Sevgili Oblomov, bir roman karakteri olarak beni ne kadar da üzdün. Kitap bittikten sonra kulaklarımda bir şarkı çınladı. Sema Moritz-Hasret.. Sana bu şarkı çok yakıştı Oblomov..
Biz memurlar,
Saat dokuzda, saat on ikide, saat beşte,
Biz bizeyizdir caddelerde.
Böyle yazmış yazımızı Ulu Tanrı;
Ya paydos zilini bekleriz,
Ya aybaşını.
Sayfa 110 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu