Edebî yönden kalitesi tartışılmayacak derecede iyi, anlatım yönünden kuvvetli, akıcı ilerleyen ve konusu bakımından sürükleyici bir eser. Adalet anlayışınızı sorgulayacağınız, kimi zaman kendinizi kahramanın kimi zaman yazarın yerine koyup olayların seyrine yön vermeye çalışacağınız anlar olacağına eminim.
Bu eseri okuma zevkine henüz ulaşmadıysanız elinizi çabuk tutun derim ;)