Kendi iyiliği için ,sevdiğinden bağırdığını her söylediğinde kızına, öfke ile iyiliği karıştırmayı öğretiyorsun ona
Mantıklı gelse de başta,büyüyüp serpildikçe,canını yakan adamlara güveniyor kızın çünkü onlar tıpkı sen...
"Kusursuzluk yolunda
değişip durdum
yeterince güzel hissettiğim an
değiştirdiler
güzellik tanımlarını
ya bitiş çizgisi yoksa
Ayak uydurabilmek için
doğuştan sahip olduklarımı kaybediyorsam
Daha kendimi hiç tanımayan
Güvensiz bir güzellik için"