İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Baylar, yemin ederim, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; hem de tam anlamıyla, gerçek bir hastalık. Normal bir insanın anlayış gücü çok olmamalıdır.
Hiçbir şeye dönüp bakma. özellikle de kendine. bozuk bir fotoğraftan başka bir şey göremezsin. üzerine tek bir saniye binsin, sesler bile değişir. insan, doğru hatırlayabilen bir mahluk değil. bu yüzden hatırlamaya çalışma.