Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Çalışmak gelmiyor içimden. geceyi beklemekten başka çarem yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu yıllar Fedya
Baylar, yemin ederim, her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; hem de tam anlamıyla, gerçek bir hastalık. Normal bir insanın anlayış gücü çok olmamalıdır.
Bir kere bir şey duyarsanız, bir daha asla duymamış olduğunuz zamanlara geri dönemezsiniz.
Mutluluğun yolu, onun harika garip bir düş olduğunu anlamaktan geçiyor...
Hiçbir şeye dönüp bakma. özellikle de kendine. bozuk bir fotoğraftan başka bir şey göremezsin. üzerine tek bir saniye binsin, sesler bile değişir. insan, doğru hatırlayabilen bir mahluk değil. bu yüzden hatırlamaya çalışma.