Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Hep beraber
Hayatın içine doğru yürüdüğünde, büyük bir uçurumun başına geleceksin. atla! sandığın kadar geniş değil... Zuni kabilesi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kendisine itaat edemeyen, emir altına girer.
Bir başkaydı zaman, ne sabaha sığardı ne akşama.Ruhumtırak bir kedi geçti yanımdan Ardından kapkara bir erkek… Dünyayı memede bir bebeye döndüren çığrışlarıyla Atladılar bizim çatı katından dama (…) Üç ay sonra siyah-beyaz bir resim doğdu kucağıma / Yüzüm gözüm tırmık içinde.
Serçe parmakları ne güzel serçelerin Onlar ki ilk ışıkların örneği üzre Bir cicim dokunuyorlar Gök yüzbin kere...
Yaprak Dökümü
Sararıp dökülmeden önce kızaran yapraklar ki onlar Şan verdiler ortalığa bütün bir sonbahar Mevsim dönüp de yeniden yeşermeğe başlayınca rüzgar Çıplaklığında o atın yine onlar koşacaklar O çocuklar O yapraklar O şarabi eşkiyalar Onlar da olmasa benim gayrı kimim var?