Hayatı küçüktü, dardı ama kendi elindeydi. İçli dışlı olunca insanlar hayatını elinden alıyorlardı. O zamandan beri uzak durmaya çalışıyordu insanlardan.
Ben de depresyon ile kaygıyı aynı şarkının farklı gruplar tarafindan yorumlanmış versiyonları gibi görmeye başladım. Depresyon kasvetli bir emo grubu tarafindan, kaygı ise çığhıklar atan bir heavy metal grubu tarafindan yorumlanmış versiyonlardı; ama ikisinin de altında aynı nota kâğıdı vardı. Özdes değil ama ikizdi bunlar.