Bu kitabı beğenmedim. Suç ve ceza veya vadideki zambak gibi önemli kitaplarla tanışmamış 6. Sınıf öğrencilerine hitap eden edebi bir tavrı olmayan bir kitap. Öyle bir kurgu yapmış ki olmadık bir şeyden bahsediyor sonraki takip eden bölümlerde bu konuda açıklama yapıyor. Okurken bu kurguyu kabak gibi belli ediyor. Kısacası sevemedim.