Mantık kullanabilen insanlar mı? Zeki insanlar mı? Aklını kullanabilen insanlar mı? Hayır, bu mümkün değil; bu noktada yazar ne yazık ki maksadını aşıyor!
"Hiçbir durumda bir eylemi, eğer psikolojik ölçekte daha altlarda yer alan birinin alıştırmalarının sonucu olarak yorumlanabiliyorsa, daha yüksek fiziksel becerilerin sonucu olarak yorumlamamalıyız."