Yazarın okuduğum ilk kitabı. Dili akıcı, sistem eleştiri tarzını beğendiğimi söyleyebilirim. Çoğu konuda yüzeysel geçmesini de gözardı etmemek gerekir. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.
Kitabın ismi dikkatimi çektiği için okumaya başladım. Okumaya başlayıp biraz ilerleyince beklentiyi karşılamayacak izlenimi oluşturdu hatta sonuna kadar da aynı şeyleri düşündüm. Masonluk, farmasonluk, Süleyman'ın hazinesi, ABD başkanlarının bağlı olduğu localar gibi konuları işleyen bir kitap. Dan Brown'un yeni yazacağı kitap için oluşturduğu bilmecelerden yola çıkarak yukarıda adı geçen konulara değiniyor. Bu konular hakkında az çok bilgim olduğu için bana yeni birşey kattığını söyleyemem. İlgi duyup okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.
Bir süredir kitaplığımda duruyordu. Zamanı geldiği için hatırlattı kendisini...
Kitap otuz denemeden oluşuyor. Yer yer çarpıcı cümleler, tahliller okuyanı düşünmeye sevk ediyor. Günlük hayatta zihnimizi esir eden sorgulamalarımızı sayfalar arasında görmek mümkün. Filmlerden örneklerden, felsefeden yararlanılmış. Yer yer tekrarlar sıkıcı olsa da genel anlamda etkileyici bir kitap. Evet içimizden birşeyler var "İçimizde Bir Yer'de"...