oguz

“Astroloji, evrendeki gökcisimlerinin birbirleri üzerinde oluşturdukları manyetik alanların yaşam üzerine yaptığı biyolojik etkilerini ölçen bir bilim olarak değil, üzerine dalga geçtikleri bir konu olarak anlaşılıyor bu gezegende. Zavallılar! Simya yok. Her maddenin var olduğu anda evrenden aldığı etkiyi yok sayıyorlar. Kendilerini evrenin bir parçası olarak görmeyecek kadar ilkel olduklarından belki de... Medeniyette işte bu yüzden sıfır seviyesinde bile değiller.”
Sayfa 332
Bilim
oguz
Sen inkar edenlerden ben anladığını sanmışlardan bahsediyorum. Ama haklısın iki tarafta konuyu yanlış anlamış. :)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Astroloji, evrendeki gökcisimlerinin birbirleri üzerinde oluşturdukları manyetik alanların yaşam üzerine yaptığı biyolojik etkilerini ölçen bir bilim olarak değil, üzerine dalga geçtikleri bir konu olarak anlaşılıyor bu gezegende. Zavallılar! Simya yok. Her maddenin var olduğu anda evrenden aldığı etkiyi yok sayıyorlar. Kendilerini evrenin bir parçası olarak görmeyecek kadar ilkel olduklarından belki de... Medeniyette işte bu yüzden sıfır seviyesinde bile değiller.”
Sayfa 332
Bilim
oguz
Hayır bizim kabul edemediğimiz manyetik alanların oluşturduğu etkileri inkar etmek değil bilakis bunları anlamaya çabalıyoruz, bizim kabul edemediğimiz şey bunu çabucak anladığını sanan ve aslında kendi benlik çıkarlarınca bunu yorumlamaya çalışan insanlara karşı bi duruş sadece.
"Sen aklıma gelince Her şey gülümserdi. " ▪Sabahattin Ali
Edebiyat
oguz
Felakatim olurdu ağlardım!
" Hayatta her şey kötüye gidebilir, aşk hariç. Yeter ki bitkin düşen, bocalayıp tökezleyen zayıf iradeli biri olmasın, aşk hiçbir zaman yolunu şaşırmaz. "
Sayfa 315 - Türkiye iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Eylem Gökeri isimli okura yanıt verildi
oguz
Diğer alıntılarını takip edicem tavsiyeni göz önünde bulundurarak.