Daha ne kadar zaman bir duvar olabilirim.
çevresinde yeşil bahçemin?
Daha ne denli sargı olabilir ellerim
Onun yarasına, daha ne denli avutup.
rahatlatabilir sözcüklerim
Gökyüzündeki parlak kuşlar gibi?
Korkunç bir şey, açık olmak
Böylesine: Sanki bir yüze geçirip
Dünyaya salmışlar yüreğimi.
Bir zamanlar beş dakika bile geç kalmanın ne kadar önemli olduğu bazen aklıma geliyor.Tanıdığım çok kişi saatlerini küçük bir put olarak görüyordu,ben de bunu daima akla yatkın buluyordum. İnsan bir kere kölelik düzeninde yaşıyorsa,kurallara uymak ve efendiyi kızdırmamak önemlidir.
"Sadece senin yanındayken canlıydım... Hayatımın geri kalan tüm zamanı, o odadaki duvar saatinin ruhsuz, mekanik ve amansız tıkırtılarından ibaretti. Senden uzakta geçen saatler boş bir gürültüydü."