Gülme, insanın kendi üstünlük duygusundan ileri gelir. Bundan âlâ şeytani duygu mu olur! Kibir ve sapkınlık! Hastanelerdeki tüm delillerin hat safhada bir üstünlük duygusuna sahip oldukları herkesçe malumdur. Ben hiç mütevazı deli tanımadım. Unutmayın ki gülme deliliğin en sık rastlanan çok sayıdaki belirtilerinden biridir. Bakın bütün taşlar nasıl yerine oturuyor: Cennetten düşen Virginie saflığının bir kısmını yitirecek, kendisinin üstün olduğu fikrine kapılacak, dünyayı daha iyi tanıyacak ve gülecektir…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sezgi, akılla anlaşılmaz, duygulardan oluşur.
Sezgi, sakindir, bilgedir, rahatlatıcıdır. İyi hissettirir."
Kendimizi bıraktığımızda ve içsel rehberimize teslim olduğumuzda içsel gücümüzün akışına kapılırız. Bir ırmağın görüntüsü buna çok uygundur. Sezgilerimize kulak verdiğimizde ırmaktaki bir sala oturup kendimizi akışa bırakmışız gibi olur.
Konu sadece yaşayan ölülerdi - veya daha da kötüsü, hiç bir zaman tam anlamıyla yaşıyor ve biliyor olamayan insanlar ve onların yarattığı duyguydu.Doğdukları andan itibaren solmuş ve kurumuş olan canların ve her gün gözlerini geçen zamana ve boşluğa dikmeye mahkum olanların yarattığı duygu...