E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
Sevebileceğiniz birine öyle kolayca rastlayamazsınız ..
Reklam
Ne bileyim? Aptallıklar içindeyim ..
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır ..
Aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim ..
Hayallerimin içine itirazlar karışıyordu ..
Sayfa 23
Reklam