E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir çok insan uzaktan bile sevimli değil ..
Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum..
Sayfa 331
Konuşun, ama saçmalamayın..