E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
Ayrıca ben bir insansever değildim. Hiç belli etmemekle birlikte, bir çok insanı sevmiyordum. Sevmemek ne demek nefret ediyordum ..
Sayfa 73
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aptallara hiç bir zaman acımamışımdır, hiçbir zaman! Şimdi de, önceleri de… Gurur duyarak söylüyorum bunu ..
Sayfa 475·Kitabı okudu
Bir çok insan uzaktan bile sevimli değil ..
Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum..
Sayfa 331