E.

E.
@e_ts
İnsanlar ve insansılar ..
İnsan kendini anlatmaktan bıkıyormuş ..
Reklam
Ne başkaları için yaşayabiliyorum, ne kendim için.. Başkaları için yaşayabilsem kendim için de yaşamış olacağımı, umutlanacağımı biliyorum, ama nasıl ?..
Sayfa 228
Bir ben akıllıydım. Ben de harcanıp gidiyordum bu aptalların arasında..
Ben son zamanlarda her şeyden ümidimi kesmiş, kendimi gülen, oynayan hayattan ayırarak bir kaç türlü kitabın arasına atmış bulunuyordum ..
Sayfa 25