Ve her şeyin ayrıntısı bize kalsın istedim.
Kimseler bilmesin hüzün çığlıklarımızı.
Bizi duymasınlar, gelmesinler yanımıza.
Yaslanalım yaşlı bir ağaca, yaslayalım alnımızı.
Kaybolalım gökteki yıldızlarda.
@/ebosun
'Bilhassa tahammül edemediğim bir şey, kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden? Niçin daima biz kaçacağız ve siz kovalayacaksınız? Niçin daima biz teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız? Niçin sizin yalvarışlarınızda bile bir tahakküm, bizim reddedişlerimizde bile bir aciz bulunacak? Çocukluğumdan beri buna daima isyan ettim, bunu asla kabul edemedim.'