Ebrar

Ebrar
@ebosun
Unutulmuş kitapların raftaki sızısıydı.
"Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum."
Sayfa 290
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ulu Tanrım, içinde yaşadığımız bu çağda, Şair nasıl olur da bağırmaz acı içinde" Victor Hugo
Edebiyat
"Kendini çözemeyen kişi, kendi dışında hiçbir sorunu çözemez."
Sayfa 94·Kitabı okudu
Edebiyat
beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum
Sayfa 331 - iletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
"Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için tek çare, kendi dünyamıza çekilmek.." Sabahattin Ali
Edebiyat