ebrar

ebrar
@ebrarckmkk
Bana yanmak düşüyor, yangın görsem resimde
Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak..
Sayfa 146·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki bir erik dalına çıkmıştım da orada üzüm yiyordum.Ama bahçe sahibi gelince cevizlerini neden yediğimi sormuştu.
1000Kitap
- Ah bu rüzgâr, bu üşüten yalnızlık.
Sayfa 55 - Dergah Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat