Ece

İlk tanıştığımız günden, son buluştuğumuz güne kadar her şeyi, evet her şeyi bir bir hatırlıyorum. Güzelliğin bir şiir gibi yerleşmiş hafızama.
Edebiyat
Reklam
!!!!!!!!!! Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan..
Aşk
“Bir ara her şey gönlümce olur gibi oldu, sonra geçti.”
Edebiyat
Kaç bahar geldi kaç kış geçti üstümden Alışamadı bu yürek yokluğuna...
Edebiyat
Reklam