Ece

Ece
@ecesel
Herkes o kadar birbirinin aynısı ki, gelenler gidenleri ya da gidenler gelenleri aratmıyor. Galiba bu yüzden, kalabalığın yalnızlıktan bir farkı yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat asla cezalandırmaz. İnsanlar kendilerini hayat ve evrenle ilgili yanlış kavramlarla cezalandırırlar. Düşünceleri yaratıcıdır ve kendi mutsuzluklarını kendileri yaratırlar.
İnsanların dünyanın sonu gelene kadar kurtlar gibi birbirlerini yemesi isteniyorsa, kolları kavuşturup beklemek yeterliydi.
‘’Ve bir şey istediğin zaman, bütün evren arzunun gerçekleşmesi için işbirliği yapar.’’
Eziyet ve gerilim yüklü, korkunç değersiz bir zaman...