''Narkissos için ağlıyorum, ama onun yakışıklı olduğunu hiç fark etmemiştim ben.Narkissos için ağlıyorum, çünkü sularıma eğildiği zaman, gözlerinin derinliklerinde kendi güzelliğimin yansımasını görebiliyordum."
"İşte çok güzel bir hikâye", dedi Simyacı.
"Ölen öldü,kader" deyip geçmemeli.Her ailenin,iyi bir babs, müşfik bir dede olarak hatırladığı kişinin aslında canavarca hislerle küçük çocuklara işgence ettiğini bilmesi gerektiği gibi her kurbanın başında dua edilecek bir mezar taşına hakkı var.