#EcrinBebek...
Bêhna xweş a zarokan, kenê wan ê paqij, gotinên wan ên mahsûm... (Çocukların güzel kokusu, temiz gülüşleri, en masum sözleri..)
#EcrinBebek
Tanrıma isyan ettiğim yok, dedi. Sadece "dünyasını kabul etmiyorum."
Sayfa 455
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
#EcrinBebek
Senin kadar benim de burda oynamaya hakkım var.
Sayfa 61·Kitabı okudu