Seda

Ama tek bir tür insan varsa,neden birbirleriyle anlaşamıyorlar?Hepsi aynıysa,neden birbirlerinden ölesiye nefret ediyorlar?
Sayfa 289
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilmediğin şeyleri yapmanın farklı yolları vardır.
Sayfa 99
Kim bilir belki de insanların yeryüzünde ulaşmaya çalıştığı tek gaye, bu gayeye ulaşma yolundaki daimi çaba, başka bir deyişle hayatın ta kendisidir.
Sayfa 36
Her şeyden utanıyordu. Sevildiğini sanmış ve yanılmış olmaktan çok utanıyordu. Ölebilseydi eğer bunu tercih ederdi.
Sayfa 49
Edebiyat
Yalnız geceler de biter. Çocukluğun soğuk geceleri de.
Sayfa 30
Edebiyat