Tam bir kişisel gelişim kitabı!
Beklediğimin çok çok altında oldu bu eser, ya herkes çok abarttı ya da ben fazla gözümde büyüttüm. Güzeldi, hayata, dosta, aşka, evliliğe, inanca, bağışlamaya ve ölüme kadar bir çok alanda hayat dersi verecek sözlerin olduğu bir kitap.
İncelemeleri okurken en çok da Böyle Söyledi Zerdüşt kitabını önce okumadığım için sevindim. Zira ikisi arasında çok fazla kıyaslama yapılmış..
Çıtırlık ama güzel bir kitap diyelim...
Bir şey katmadı bana, desem yazarın emeğine saygısızlık etmiş olurum. Çok sevdiğim sözler geçti kitapta, defalarca üstünde düşündüğüm sözler... Okuduktan sonra hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz bir kitap:)
İyi okumalar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İmanını eylemlerinden, inancını işlerinden kim ayırabilir?
Kim önüne saatlerini serip, "Bu Tanrı için, bu benim için, bu ruhum için, bu da benim için"diyebilir?